გაკვეთილის მთავარი თემა | საქართველო–რუსეთის–ურთიერთობა გეორგიევსკის ტრაქტატი |
სწავლების საფეხური | დაწყებითი v კლასი |
მოსწავლეთა რაოდენობა | 3 მოსწავლე სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლე არ არის |
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა | მოსწავლე შეძლებს მმართველობითსტრუქტურების გაანალიზებას,გაიგებს რა ადგილი უჭირავს საგარეო პოლიტიკისგავლენას ქვეყნის განვითარებაზე. |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები | მოსწავლე შეძლებს საკუთარი აზრის ჩამოყალიბებას და არგუმენტალურად დაცვას. მოსწავლე შეძლებს მმართველობითი სტრუქტურების გაანალიზებას გაიგებს რა ადგილი უჭირავს საგარეო პოლიტიკის გავლენას ქვეყნის განვითარებაზე. |
წინასწარი ცოდნა | მოსწავლეებს უნდა შეეძლოთ განსაზღვრონ გეორგიევსსკის ტრაქტატის წინა პერიოდის საქართველოს პოლიტიკური ურთიერთობა.რამაც აიძულა ერეკლე მეფე მისულიყო ამ გადაწყვეტილებამდე. |
შეფასების საგანი და პროცედურები | მოსწავლეთა ნამუშევრები შფასდება წინასწარი სქემებით. |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები | კომპიუტერი თემატიკის შესაბამისი პოლიტიკური რუკები საწერკალამი და რვეული. |
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი | საორგანიზაციო საკითხები –3 წთ. .A ფაზა( გამოწვევა)–14 წთ. მინი ლექცია მსჯელობა საქ–ოს პოლიტიკური მდგომარეობაზე XVIII ს–ში. .B ფაზა–შინაარსის რეალიზება –22 წთ. მასწავლებელი მართავს მოსწავლეთა შორის დისკუსიას რუსულ–ქართული პოლიტიკის გარშემო. . C ფაზა(გამთლიანება) 6წთ. მასწავლებელი ახდენს დავალების შეჯამებას, აკეთებს დასკვნებს, აწყობს დისკუსიას რაში გამოგვადგება შეძენილი კომპედეციები და აფასებს მოსწავლეებს |
вторник, 20 декабря 2011 г.
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий